itulau_fanua

tala fou

Auala e aloese ai mai le gelation o le resini UV

Gelation e fa'atatau i le mafiafia po'o le fa'apipi'iina o le resini o le UV po'o le ufiufi i le vevela ma le taimi fa'apitoa.

O mafuaʻaga autu mo le gelatinization o le UV resin poʻo le faʻapipiʻiina e faʻapea:

1. I tua atu o le fata ola, o le fata ola ole resin UV i lalo o tulaga lelei teuina e le tatau ona sili atu i le ono masina.Ae o le Z lelei e mafai ona faʻaaogaina ile tolu masina.

2. UV resin e tatau ona teuina i totonu o paʻu palasitika poʻo paelo uʻamea faʻapipiʻiina i palasitika.O u'amea u'amea o le a fa'aitiitia ai le malosi fa'agaoioia o fusi fa'alua i le resini UV ma amata ai le polymerization, e mafua ai le gelation resin.O le mea lea, afai o le palasitika faʻapipiʻi paʻu i totonu o le paʻu paʻu palasitika ua faʻaleagaina, o le a mafua ai le faʻaogaina o le resin gelation.

3. Maualalo tele teuina vevela (lalo 0 ℃) o le a precipitate le inhibitor polymerization i le ata vali, e iu i resin polymerization le tagata lava ia ma resin gelation.

4. UV resin e tatau ona matua puipuia mai le susulu o le la i le taimi o le teuina.A leai, e faigofie ona mafua ai le resin gelation.

5. Afai e tumu tele le paelo, e le lava le okesene e puipuia ai le polymerization, lea o le a mafua ai le resin gelation.

Lapataiga mo gelation:

1. O le viscosity o le resin e aunoa ma le diluting monomer e matua maualuga lava.O nisi tagata fa'aoga o le a manatu sese o le resini ua gelatinized.O le mea moni, e faigofie ona iloa pe o le resin e gelatinized pe a uma le vevela.O le resin e aunoa ma le gelatinization o le a lelei le suavai pe a uma ona faʻamafanafana.

2. E tusa ai ma le faʻaogaina o le resini UV, o auala e iloa ai ma faʻailoga o le ata o le ufiufi o le UV e tutusa ma isi mea faʻapipiʻi, e eseese ma le faʻaoga patino.O le ai ai faʻafitauli eseese i le faʻaogaina o le UV coatings.E naʻo le gelatinization i le taimi o le teuina e vavalalata vavalalata ma le resin UV lava ia, ma isi faʻafitauli e mafai ona foia e ala i le fetuunaiga o le faʻapipiʻiina o le UV.E pei o le uvpaint e aofia ai vaega eseese, e aʻafia foi i le mamao o le faʻamalamalamaina o le malamalama ma le taimi faʻamalamalamaina, ma o lona ata tifaga o le taunuuga lea o le gaioiga atoatoa o mea eseese.Mo le fua tutusa, sui vave le resin tutusa.Ona o le eseesega o resins mai le tele o gaosiga, o le faatinoga o le ata tifaga o le a suia, ma e tatau ona fetuunai le fua.Ae ui i lea, afai lava e le o gelatinized pe gelatinized le resini i le vali saunia, o le faatinoga o le ata e mafai ona fetuunai e ala i le fua.

3. E tele mafuaʻaga mo le gelatinization o le vali UV, e le gata e fesoʻotaʻi ma le resini.Muamua, e tatau ona tatou vaʻavaʻai pe mafua ona o le le teuina lelei.Ona o le faʻaopoopoga o le photosensitizer i le ufiufi o le UV, o ona tulaga e teu ai e sili atu le malosi nai lo le UV resin.E tatau ona teu i le pogisa e aloese ai mai le vaaia o le malamalama.Lona lua, o le photosensitizer filifilia e le lelei, ma e tusa lava pe teuina i le pogisa, o le a faasolosolo malie ona pala ma mafua ai le gelation o le faʻamalolo faʻamalolo.

4. O le lelei o le monomer o se mea taua foi e aʻafia ai le mautu o le teuina.


Taimi meli: Aukuso-16-2022